Wednesday, June 16, 2010

tragis sungguh...

Posted by YamMy at 1:28 AM



Korang pernah tengok gamba ni??



aku tak pernah...



Ngeri betul aku tengok...



tak pernah lagi aku tengok spieces dia buat benda macam ni...



dah tak ade benda lain ke nak makan??



tragis sungguh... menyayat hati.. sob2.



pada sesiapa yang ade sakit jantung, patah hati, sakit kuku kaki, baru lepas derma darah, sila jangan tengok gamba ni yer... takut ape2 jadi pulak.. aku tak mau bertanggungjawab.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
korang nak tengok jugak??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
awas.. aku dah bagi amaran...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
eeeeee.. degilnyer korang ni.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


haaa... korang yang nak tgk sangat kan... heheehe







sori ye korang2.. MyEm0.Com

tata..MyEm0.Com

3 bebelan korang:

NichKhun on June 16, 2010 at 9:32 AM said...

hehehe..
ingat gambar ape lah..
sobss...
tipah tertipo..
ngahaha

mier yuyu99 on June 16, 2010 at 11:32 AM said...

memang pon,
tipah tertipu ooo.hak3 >.<

YamMy on June 16, 2010 at 7:51 PM said...

ihihihihi... sori yer...
saya pon tetipu jugak. =P

Related Posts with Thumbnails
 

SeMaLAM..HarI !n! daN EsOK Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez