Tuesday, June 8, 2010

aiyarkkk!!... tak ada air.

Posted by YamMy at 5:27 PM





hari ini tak ada air... ribut tak ade, hujan tak ada.. tibe-tibe tak ada air.... manyak susah oooo... nasib baik malam tadi sudah masak.. so, tak de la kelam kabut hari ini... cume baju je tak basuh..... mandi?? ok, sile jgn tanya ye... hehe


teringat masa kat hostel..
pagi2 bute dah tak ada air.. huhhh.. ape kejadahnyer semua ini... kena adu dekat aduan rakyat ni... alaaaa.. rancangan kat tv 3 tu. kalau hari minggu x pe la juga. ni kene pergi kuliah kul 8 pg ni.. kene kejar bas pukul 7 pulak.. akibatnya ade yang tak pergi kelas.. ahaha... haip.. aku pegi tau.. siap mandi lagi... haaa.. nak tau aku mandi kat mane??? ktorang mnd kat sungai, best oooo... ok ak tipu. aku mandi ala-ala kambing kat blok kosong... eh silap.. bukan blok kosong tapi rumah kosong di blok c.. aku kat blok a. x la jauh sgt... nak pergi kelas punya pasal, rumah kosong pon rumah kosong la.. pstttt.. orang kate rumah tu ade hantu...


ada aku kesah??? sebenarnya hantu tu tau niat murni aku nak pergi kelas.. hehe..


dan lagi mengharukan... rumah ktorang slalu x de air, tp rumah orang lain ade air pulak.... kenapa?? ktorang pun tak tahu... haihhh.


ada sekali tu.. di suatu malam yang tak berape nak indah.. rumah kitorang x de air... dan tiba-tiba.... jeng.. jeng... jeng.... letrik pon tak ade... waaaaaaaa... sadis sungguh la... kerja pon tak siap... huhu... dan malam tu kitorang tidur besulamkan panas dan bertemankan nyamuk... the end..





::ujian tidak akan datang pada orang yang lemah::

0 bebelan korang:

Related Posts with Thumbnails
 

SeMaLAM..HarI !n! daN EsOK Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez