Saturday, June 12, 2010

Sukun + Jakun

Posted by YamMy at 10:25 PM



Hari ini ada orang murah hati bagi kami sukun yang comel2..

Kenapa mereka bemurah hati??

Sebab mereka tak pandai makan buah yang bulat2 nih. pstttt.. kalau ada lagi huluq kat kami naa.. ^.^ maseh yeee...

adik aku kate die tak kenal n tak penah tengok buah sukun tu macam mane... jakun betul la -_-"..

haa??? ada yang tak penah tengok jugak?? haihhhh.

nak kene babab nih...

meh jenguk bawah sat.
.
.
.
.
.
.
haaa.. ni la buah sukun. bulat-bulat je kan.


cam ni bentuk bile da potong..


hah. ni part paling aku suke.. da siap digoreng. tinggal nak ngaap je... chuuuu ^.^

pak cik.. mintak satu bole?? hehe.


kalian mahu?? opsss.. dah abis.... hehe.

p/s: memberi lebih baik dari menerima

0 bebelan korang:

Related Posts with Thumbnails
 

SeMaLAM..HarI !n! daN EsOK Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez