Monday, June 21, 2010

Ape Aktiviti Kucing Korang Hari ini??

Posted by YamMy at 4:25 PM

ada orang kate, aku suka kucing.. hehe.

MyEm0.Com



tapi korang penah cek ape aktiviti seharian dorang nih.



kucing aku suka tangkap cicak..

satu malam ni, habis pecah paip bilik air sebab die geram ngan cicak lam bilik air tu.. hehe. satu hari suntuk abah tak kasi die masuk rumah.. hehe.

tapi die mmg tak nak masuk pon. tau orang marah kat die. hihi.


ni mungkin antara aktiviti kucing korang.





>>main cak2 ngan pam...
erk.. tesekat la pulak.. x de sape nak tolong aku ke??



>>cuba tangkap cicak tapi tak berjaya.
jaga kau cicak, aku akan cari kau sampai lubang cacing bile aku lepas dari sini. huh.




>>mungkin kucing anda vegetarian. hehehe
hmmm.. nampak sedap la kaktus ni..




>>cube main nyorok2 dalam kotak.
heelooo, ade sesape nampak aku tak?? cak2.




>>curik cheese dalam peti peti sejuk..
hmm.. boleh la aku tangkap cik tikus ni. cheese ni aku boleh buat umpan.. hihi.




>>begayut kat tempat tak sepatutnya
oh, aku boleh buat ni.. korang boleh ke?? ahahaha






>>cuba nak makan tapi tak dapat. huhu... cian.
alahai.. malangnya nasib aku.. lapo ni...



comel kan dorang ni. tapi aku tak sanggup tengok ini. memang tak sanggup.




bye.. MyEm0.Com

4 bebelan korang:

.:|kamaryeah|:. on June 21, 2010 at 10:40 PM said...

kesian plak tgk kucing2 tue....

Sidratul Muntaha on June 22, 2010 at 5:33 PM said...

Hari ni kucing saya tangkap burung.kesian burung tu.Tengah sedap2 lepak kat beranda rumah kena terkam.Pastu dah tangkap bukannya makan.Saje buat main.Nakal!

Yuni Aisyah on June 22, 2010 at 5:35 PM said...

comelnya...yg nak mkn kaktus tu camne la nasib dia lepas tu..??hehe

YamMy on June 22, 2010 at 8:56 PM said...

kucing saya tangkap tikus. pastu ajak tikus tu main...bukan makan pun. takut tikus tu.. huhu.. kucing zaman siber. ^.^

Related Posts with Thumbnails
 

SeMaLAM..HarI !n! daN EsOK Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez