Friday, June 18, 2010

peringatan kepada CAT-LOVER, anda jangan tgk!!!

Posted by YamMy at 11:38 AM





Salam..

Saya sayangkan kucing..

Kamu??

x suke?? geli ?? dan perkara yang sewaktu dengannya??

Tapi, saya tak rase ada pembaca blog ini sanggup melakukan perkara yang sama seperti video dibawah.

peringatan kepada CAT-LOVER, anda jangan tgk.. serius nih.

tapi kalau nak tengok jugak saya tak saman pon. hehehe



video



saya hanya tengok beberapa saat je. x sanggup nak tengok sampai habis. tapi ni bukan macam kat malaysia je..

memang x de rasa perikemanusiaan langsung. apatah lagi perinkebinatangan... huh.. mara ni.. huhu

ape pendapat korang??

manusia sekarang memang makin kejam, si comel tu pon die sanggup buat macam tu.


MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com




p/s: manusia makin tak bertamadun. tanda kiamat makin dekat.

8 bebelan korang:

[CoRn_HeLiuS] on June 18, 2010 at 1:11 PM said...

huhu sy pn x sggp nk tgk video ni...kejam sgt....

Aziati Zolman on June 18, 2010 at 2:35 PM said...

walaupun saya bukan cat-lover...saya pun taksanggup mau tgk wo....kejam wo itu org...

sitinurhana on June 18, 2010 at 7:28 PM said...

sumpa tak sanggop . rasa nak penggal je pale dak tu . siannye kucing tu . n im a cat-lover . cam sial je pompuan tu . GRR !

mier yuyu99 on June 18, 2010 at 11:39 PM said...

BTOL 2...

ksiann tgk kcing tuu..
adei,pedih hati tgk video tuu..xsnggup lg nk tgk! T_T

anassuhada on June 19, 2010 at 12:08 AM said...

eee...xguna nye perempuan tu.. nak nanges tgok video nih. kenapa lah kejam sgt jadi org. ape kate kite ramai ramai plak pijak pempuan tu camne die pijak nyaw tu. geram lah. grrrrrrrr... sakit gila hati.

Messygal on June 19, 2010 at 2:59 PM said...

huhu..sy xley tgk video tu krne tenet low dcni..tpi sy leh bayangkan kekejaman tersebut...huu...menyedihkan..

Fieyda on June 19, 2010 at 9:46 PM said...

walaupun saya x suka kucing ,
tp sy xsanggup nk tgk :(

Mijie on June 21, 2010 at 10:53 PM said...

kejam kn ppuan nie..snggup dia buat cm 2..x snggup nk tgk..dh la comel kcing 2

Related Posts with Thumbnails
 

SeMaLAM..HarI !n! daN EsOK Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez