Thursday, June 3, 2010

PanAs TanGanku

Posted by YamMy at 9:46 PM


cat massage ... kiutnyer.


oh oh oh
hari ini saya mengurut ummi... macam biasa la.. erkk... erkkk.. errrrkkkkk... tau bunyi apa tu?? bunyi angin dalam badan la. hoho.. banyak ooooo... manyak kasihan sama ummi. Ni la kerja sampingan saya, selain menjadi penanam anggur sepanjang dua bulan ni. al-maklumlah, cuti semester katekan..

kata ummi, tangan ummi sakit.. picit kat cni ea... saya pon pcit la.. kluar bunyi ag... erkkkkk..... erkkkkkk... erkkkkkk.... sebagai anak yang baik (cewah...) saya pon sapu la minyak panas...
pastu pcit2... picit bahu... kepale... errrkkk.. erkkk... erkkkkk... banyak nyer angin... pastu turun ke tangan... pcit2 ag...


pheeeww.. (melepaskan lelah....) da abis picit2.. tangan ummi pun da baik sikit... okey la tu, sebab saya ni bukan profesional pon.. uhuhu.. dan lagi... tangan saya da berasap (panas lorh) disebabkan minyak panas tuh.. oh oh oh.. ala.. kejap saje maa...


haihhh.. saat2 ni la yang saya rindu bila ade kat hostel.. sob.. sob.. saat memicit ummi .alang-alang dah duduk kat rumah jadi penanam anggur sepenuh mase maka saya jadi la tukang urut sambilan.. hehe. tapi abah tak pernah pulak saya picit.. hanya ummi je yang boleh picit2 abah..


takpe2.. nanti saya boleh picit2 suami pulak (oppsss.. belom kawin lg la..).. hehe


0 bebelan korang:

Related Posts with Thumbnails
 

SeMaLAM..HarI !n! daN EsOK Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez