Wednesday, June 30, 2010

Senyum Kambing...

Posted by YamMy at 6:57 PM



____________________________________________________________________


girl and boy


girl : If i feel bored, wat should i do honey??
boy : call me!
girl : If i feel sad?
boy : think of me!
girl : if i feel lonely?
boy : meet me!
girl : if i feel sleepy?
boy : dream of me!
girl : if i feel hurted?
boy : remember me!
girl : wat if i feel hungry??????
boy : REBUS MEEE !!!!!

_________________________________________________________________________________________________

Beruang, Singa dan Babi bertemu di hutan...


Beruang : "Korang tau tak, sekali aku mengaum, seluruh hutan menggigil."
Singa : "Ek eleh! Tak power lagi. Aku kalo mengaum, semua belantara kegerunan."
Babi kata: "Wa La Weh.... Aku bersin skali aje, satu dunia panik beb!!"
Beruang & Singa : Kau memang Babi!!


_________________________________________________________________________________________________

peluk kuat2 ye...


ayam togel, ayam termiskin didunia.


Ayam & Kambing



Pada suatu hari,ayam telah menghiaskan dirinya dengan menyangkut manik-manik yang berkilauan pada setiap helaian bulunya. Tajinya diasah sehingga berkilauan dan berjalanlah ia menuju ke kediaman kambing.

Tiba di kediaman kambing, ayam pun menyapa sahabatnya itu.

Ayam : Kambing, pekabo?

Kambing : Baik. Wah,ayam. Bukan main lagi kau. Kau nak ke mana
hensem-hensem ni.

Ayam : Takde ke mana. Sesajalah nak tengok riaksi engko.

Kambing : Tapi kan ayam, macam mana pun ko berhias, ko jalan tetap kaki ayam, kan?

Ayam : Ko kutuk aku ye. Ko pun apa kurangnya.....

Kambing : Apsal pulak?

Ayam : Nampak macam alim. Bela janggut. Tapi TELUR nampak...

_________________________________________________________________________________________________



Guru Dan Murid

Guru : Budin, di mana letak Australia ?
Budin : Di sini, cikgu! ( sambil menunjuk peta )
Guru : Bagus! Sekarang Abu, siapa yang menemukan Australia?
Agus : Abu, Cikgu!


_________________________________________________________________________________________________



Anak Ular


Anak ular : ibu kita nie beracun tak?
Ibu ular : ya.mengapa tanya?
Anak ular : matilah saya.... saya baru saja tergigit lidah saya!

0 bebelan korang:

Related Posts with Thumbnails
 

SeMaLAM..HarI !n! daN EsOK Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez