Thursday, June 10, 2010

Saya suka makan!!!! nGApp

Posted by YamMy at 4:09 PM



Owh makanan... marilah kepadaku. Hmm, aku suka makanan ke makanan yang suke aku?? ahaaa.. due2 pon bole la... Semua jenis makanan aku suke.. wah.. bahagianya kalau hari-hari dapat makan sedap kan... lagi kalau percume... memang aku akan ngappp... ok, memang tak senonoh bagi anak dara macam aku ni.. hehe.


tapi, paling aku suke dan aku akan tempah makanan ni awal2 lagi sebelum aku jejak kat bumi Gombak ni, adalah gulai tempoyak.. tak kesah la.. ape isi kat gulai tu. Biasanya ummi akan buat gulai tempoyak udang. Lagi pedas lagilaaa sedap, sampai meleleh air idung aku menahan pedas... hihi.... da kecur da air liur aku ni ha.. dari udang sampai la ke daun kunyit.. Sume ak makan... licin pinggan.. hohoohoo. tengok gamba pon da buat aku kecur air liur tau.



tadaa... ni la rupe gulai kegemaran aku.. ^.^



Lagi ape aku suka makan ea...

Laksa pon aku suka... x kesah la asal negeri mana... Laksa Johor?? Laksam?? Laksa Penang?? Sume aku suke... beznyer...
Asam pedas pon syok jugak....
Gulai cili api pon bez...
Nasi lemak??? Suke jugak..
Segala Jenis Ulam... hah, ni aku memilih gak r... tapi korang penah makn jering rebus?? x pun goreng?? sedap2.. lame tak makan... hey, ulam baik untuk kesihatan tau.. tapi bau nya... erkkk.. ^_^"
Roti Canai.. Tose.. Roti John......
Kek, aiskerem, cokolat, haihh.. macam2 lah.

aku nak tempek beberapa jenis makanan yang buat aku kecur air liur.







hmm.. penat la nak senaraikan semuanya. Dan aku amat besyukur lahir sebagai anak Malaysia. Aman damai dengan pelbagai bilang bangsa... Paling special, makanannya macam2 adaaa... Seolah-olah makanan tu melompat-lompat keriangan tatkala aku melihat mereka, sambil menjerit keriangan, makanlah aku!!! aku rela....


Bab makan ni, aku tak memilih. Semua jenis makanan aku sesah. Untungkan ummi abah aku, dapat anak tak cerewet macam aku ni.. hehe. opss... terbangge diri pulak. Tapi, yang buat aku pelik. Berat badan aku tak naik2.. haih. Masalah ni.... -_-"
Anyway, aku tak la kesah sgt. Asalkan aku sehat cukup la kan.. okeyla kan... Adios.


p/s: lihatlah pada kesusahan orang lain, tatkala itu engkau akan bersyukur dengan keadaan dirimu.



0 bebelan korang:

Related Posts with Thumbnails
 

SeMaLAM..HarI !n! daN EsOK Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez