Sunday, June 6, 2010

inikah CINTA??

Posted by YamMy at 7:15 PM


hah... petang td ketika sedang asyik menjelajah keserata album kawan2 aku kat fb.. ak jumpe mende ni...



inikah CINTA?

Ada seorang gadis buta,
Semua orang bencikan dia,
Kecuali kekasihnya..
Gadis itu selalu berkata
"Saya akan mengahwini awak kalau saya dapat melihat"
Suatu hari,
ada orang mendermakan mata kepada gadis itu..
Bila melihat keksihnya,
dia merasa sungguh terkejut kerana kekasihnya juga buta,
Kekasihnya bertanya,
"Sudikah awak berkawin dengan saya sekarang??"
Gadis itu menolak...
Kekasihnya tersenyum dan pergi sambil berkata
"Tolong jaga baik-baik mata saya"...



hoho.. mula-mula pening dan sakit mata jugak la. sebab tulisan nya kecik pastu besar pastu kecik balik.. adoi... tu pasal la ak tulis balik. Senang ak nak bace balik nanti. muehehe


ak penah bace kisah pendek ni tak lame dulu... walau pun ak penah bace cite ni tp still rase sebak ngan cite ni... sob, sob, sob (ok.. ak melebih-lebih je.. hehe)


hargailah orang yang menyayangi kita dan terima dia seadanya.


p/s: semua orang layak menyintai dan dicintai.

2 bebelan korang:

Ichi on June 11, 2010 at 11:26 AM said...

wah yam.
dah pandai skrg ye.
hehe

YamMy on June 13, 2010 at 4:51 PM said...

hehe... mstilah.
=P.. belajar dr org tesyg.. cewah.

Related Posts with Thumbnails
 

SeMaLAM..HarI !n! daN EsOK Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez