Sunday, June 13, 2010

Marilah sama-sama membantu sahabat kita!!

Posted by YamMy at 3:38 PM





Assalamualaikum kepada pembaca sekalian...


Ada seorang sahabat yang sangat sangat memerlukan bantuan kalian... diulangi ye, sangat sangat...


Jadi tujuan aku tulis entri kali ni untuk membantu sahabat bernama Hasbi... insyaallah... blog aku ni kecik je, tp aku pon nak promote jugak.. x salah kan??.


Masyaallah..... ujiannya sangat berat...


pesan aku, hulurkan tangan ringankan beban... korang biase dengarkan... tolong2 la ye.


p/s: korang nak promote blog Hasbi ni kat fb pon bole, yang ade blog tu bole buat entri pasal Hasbi ni.

0 bebelan korang:

Related Posts with Thumbnails
 

SeMaLAM..HarI !n! daN EsOK Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez