Saturday, July 10, 2010

Melaka

Posted by YamMy at 11:52 PM


Da selesai pack barang-barang... Esok pagi berangkat ke Melaka.. bubye Selangor... Melake, sila duduk sana diam-diam ye.. esok saya datang, jangan p mana-mana tau... Rindu saya pada kamu, ecece... Ada ayat geli2 la pulok...


Lepas ni aku akan cuba update jugak la ye walau pon tak selalu... jangan rindukan aku tau.. ciet, macam ade je.. hhuhuuhu.


Al-maklumlah, kat kampus je ade wifi... Kat rumah sewa tak de ye... Aku akan rindu saat berwifi kat rumah ni.. ihihihi..


Okeylah, dah tak ade bende aku nak cite ni... Anyway, bulan ramadhan dah dekat... Dah tak sabo-sabo ni... hehe.





p/s:hari ini seperti mahu membilang sahaja... ^.^

1 bebelan korang:

Ichi on July 13, 2010 at 10:28 AM said...

tak sabar tgu ramadhan. nti bolehla ramai2 kite pegi masjid ngan Iman ea. hehe

Related Posts with Thumbnails
 

SeMaLAM..HarI !n! daN EsOK Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez