Monday, July 5, 2010

Hari hari mau..

Posted by YamMy at 9:01 PM



Ape la tajuk entri aku ni kan.. hari hari mau apa ha?

kenal harimau tak? penah tengok tak? pernah kena gigit tak? pernah kena makan tak? tapi aku rase korang tak penah jumpa lagi harimau spesis cam gini. Sebab..... harimau ni ade satu dalam dunia.. boleh becakap.. boleh menyanyi.. buat kerja... haaa...





ade jugak la kemachoan harimau kat sini....






tapi ini... aku tak tau nak cakap ape... ini adalah akibat daripada obsesnya manusia terhadap harimau... dia percaya dirinya adalah sebahagian daripada harimau... dia sanggup buat apa sahaja demi menjadikannya mirip seperti haiwan yang dipujanya itu.. hoho.. dasat2..



ngeri pulak aku nengok.. bukan sebab takut ye anak2.. sebab, setiap perubahan yang dia buat pada diri die amatlah menyakitkan... ouchhh.. tak rela nnyahhh...









cam ne la rupa asal die ek??

1 bebelan korang:

afiff edogawa on July 6, 2010 at 6:58 PM said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts with Thumbnails
 

SeMaLAM..HarI !n! daN EsOK Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez