Monday, July 5, 2010

Bluweeekkk!!! Kenapa dengan aku ni??

Posted by YamMy at 9:58 PM





Korang nak tau nape ngan aku??
Ceritanya bergini... ngan nada sedih.



Di pagi yang dingin.. aku bangun dengan malasnya.

Kalau bukan kerana 'anak' aku menjerit, memang sah aku tak bangun. Lepas off sound 'anak' aku tu, baru la aku pergi bilik air.


Lepas capai tuala, aku terus ke bilik air...


Aku capai apa yang patut, aku mulakan tugas pertama aku. Iaitu memberus lantai gigi sampai bersih.


Masa tu lah sesuatu yang tak di duga berlaku..


omaigod!!!..


kenapa ini terjadi??
Salah siapakah ini??
Aku memuntahkan segala isi yang ada di dalam mulutku..


Bluekkkk.. fuh, lega sikit...


















lorrrr... Kenapa aku berus gigi guna pencuci muka.. patutla pahit semacam je... huhh.. Padan muka aku.. hehh. lain kali bukak mata tu luas2 ye.

heheheehehehehe...

4 bebelan korang:

Aziati Zolman on July 6, 2010 at 12:57 AM said...

ish2...kamu ni yam....kelako la...

zaza on July 6, 2010 at 6:27 PM said...

adoiii.. nasib baik pncuci muka.. kalo pncuci tndas mcm mane?? kan bahaya tu...
lps ni jgn mamai2 lg dh k.. huhu...

an.afiqah on July 6, 2010 at 11:03 PM said...

kalau guna f n L mesti putih gg tuh . haha .

YamMy on July 7, 2010 at 12:40 AM said...

#zaza
tu pasai la... bile rase pahit tu baru tebukak mate ni luas2.. adeh..


#an.afiqah
mst kalah iklan colgate tu.. hehe

Related Posts with Thumbnails
 

SeMaLAM..HarI !n! daN EsOK Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez