Monday, November 29, 2010

nasib tinggal di rumah pangsa.

Posted by YamMy at 10:09 AM


kalau dah nama tinggal kat rumah pangsa. orang dok mengumpt kuat2 kat atas pon kita boleh dengar, budak lari2 kat atas pon dengar jugak. budak nangis pon boleh dengar. budak gaduh pon boleh dengar. jiran atas ketuk lesung batu pon boleh dengar. tak cukup dengan tu, orang bawah karok pon boleh dengar, pasang music kuat2 pon boleh dengar.

sib baik la ni rumah sewa ja. huhu.. dan nasib baik jugak sebb jiran2 aku ni tak brape bising mase aku nak periksa ritu.

owh ye, baru aku perasan, sekarang kan time cuti sekolah , ramai la pulak budak2 kat atas nihh.. makin bising jadinyer. huhuhuhu...


p/s: teringin pulak nak buat bising, kasi orang atas n bawah dengar. hehehehe

3 bebelan korang:

amira on November 29, 2010 at 11:26 AM said...

wohoho.. rileks..nak wat camne ..dah diorang ingat itu hak diorang dok dalam rumah.. huhu

afraliza on November 30, 2010 at 7:08 PM said...

haha..best ape..meriah lagi..xde la sunyi sepi..mcm xde org je..dahlah rumah pangsa..takut sey kalau atas bwk kiri knn rumah xde org...

Ichi on December 8, 2010 at 12:59 PM said...

yam, cucu nenek atas main lari2 lagi ke? hehe

Related Posts with Thumbnails
 

SeMaLAM..HarI !n! daN EsOK Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez