Tuesday, November 16, 2010

esok balik time raye. hehe.

Posted by YamMy at 5:40 PM


setelah agak lame badan ni dimanja-manjakan. Akhirnya tiba lah masanya... aku telibat dalam demo, homaigod, betul ke ni. ahahaha... tu sebab la sengal2 badan ni. dah lame tak training, sekali masuk gelanggang, hah. padan muke aku. ahahaha...

doakan aku selamat ye dalam demo tu, ceh.. macam nak pergi beperang pulak. hehe...

owh ye, aku balik gombak esok besamaan 16hb... orang raye, aku baru nak balik. haih... apedaaa..

reason aku nak balik esok:

1. badan sengal2 seyh, malas nak gerak. adeyhh..
2.baju busuk hasil training semalam tak basuh lagi, betanah bagai baju tu. haih... tapi sebenarnya boleh je aku bwk balik gombak baju tu. tapi nak bwk balik beg laptop je esok. hehe. aku tau bile datang melaka ni balik, aku akan pikul 2x ganda barang... buah tangan la katekan. raye2 lak tu, mesti byk makanan. ahaha.
3.rancang nak balik gombak rini. tapi bgun lambat. ngee~
4.tak de reason dah, sian kat korang kene bace.
5.aku saje taip lagi nk cukupkan syarat. ahaha


sekain batik. tata

2 bebelan korang:

Ichi on November 18, 2010 at 12:57 PM said...

eleh. ngengade balik lmbt2. bukan akak xtau sebab ape.. repot kat umi nti..hihi

YamMy on November 20, 2010 at 6:31 PM said...

OMG!! akak.. tutup mulut ye. hehehe

Related Posts with Thumbnails
 

SeMaLAM..HarI !n! daN EsOK Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez