Monday, November 8, 2010

Pasu bunga berhantu..

Posted by YamMy at 9:12 PM




korang nmpak tak pasu2 bunga berhantu kat atas ni? heh.. macam2 rupe ade.. tapi tak la berhantu pon. kuang3.. tapi, nasib baik tak de kat rumah aku. kalau tak awl2 lagi pasu bunga ni da selamat masuk dalam sungai. hoho... aku tak la takut sangat. cuma ngeri je ngan wajah2 pasu bunga nih. nak2 kalau aku balik malam2... aku bagi salam kang, die lak yang jawab. X mo la jang... apetah lagi ramai yang penakut kat rumah aku tu..

hey, aku ade lagi satu cite ni. sape nak dengar sile ambil tempat masing2 ye... kat rumah aku dulu ade banyak pasu bunga. sampai mak aku tak taw nak tanam ape dah. alih2 pasu bunga tu hilang jek... hei, mak aku pon mengamuk la.. tapi sampai la ni tak tau sape yang amik. di saat itu, mak aku berikrar akan jejak sapa2 yang ambil barang milik kitorang... hoho. sangat ganaz lah... ha, tu la... sarang tembuan jangan diusik.. sape tak marah kalau barang kene curik.. kan3...

hokey la, aku nak sambung study dulu.. sok ade paper lagi, tadi baru abis satu paper. chaiyokkk..

1 bebelan korang:

Ogy on November 9, 2010 at 12:44 PM said...

aiyakkk x sanggup mama..wehh

Related Posts with Thumbnails
 

SeMaLAM..HarI !n! daN EsOK Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez