Monday, November 15, 2010

Posted by YamMy at 7:11 PM


tebayangkan rumah kat gombak memang syiok. tp rase macam malas je nak tinggalkan negeri melaka ni. apetah lagi membayangkan cuti yang sagt sekejap tu. lagi rase macam berat punggung je. heh... nak naik turun bas ni la yang membuatkan aku tak semangat nak balik... kejap rase nak balik, kejap lagi rase malas nak balik. mane satu niiiihhhhhhhhhh.
tapi bukan selalu dpat jumpe family kan. agak lame jugak la aku tak balik sebenarnyer... semenjak cuti raye aidilfitri ritu. sepatutnya orang yang rumah dekat macam ni la selalu balik rumah. ni kawan aku yang dok perak tu lagi kerap balik dr ak ni haaa. adei..



care2 menghilangkan tensionnnn
.
.
.
.
.
.
.
.

ABC ngan nasi ayam satu!!!






hati maseh berbelah bahagi.. *sigh, sebab tak dapt ABC ngan nasi ayam lagi. heh.

0 bebelan korang:

Related Posts with Thumbnails
 

SeMaLAM..HarI !n! daN EsOK Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez