Wednesday, November 3, 2010

Saya sebatang pensel.

Posted by YamMy at 6:40 PM


saya sebatang pensel, saya dilahirkan dikilang yang terletak di Shah Alam. Saya mengeluarkan dakwat berwarna biru, Saya berasa genbira kerana mempunyai ramai adik beradik yang lain... pada suatu hari...


haaaaaaaaaaa. pernah tak korang buat karangan macam ni. Aku sebatang kayu besbol la. Sebuah rumah la. Peti sejuk la... macam2, tu semua arahan dari cikgu kitorang. Tapi tak sangka pulak, tinggi jugak imaginasi aku nih.hohoho.. korang pon mesti pernah buat karangan macam ni jugak kan.


owh ye, selalunyer ending karangan aku asik sedih je... sob2..

1 bebelan korang:

FIFIEY LYCHEE MARATION on November 4, 2010 at 11:11 AM said...

ingat masa struggle for upsr, slalu ada karangan mcm nii.. lol;DDD

sy sebatang penlah, sebuah rumah lah, sebuah beg, dan macam lg!!

Related Posts with Thumbnails
 

SeMaLAM..HarI !n! daN EsOK Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez