Friday, August 6, 2010

Pudu

Posted by YamMy at 4:23 PM


Roger2.. Aku sekarang kat gombak... My home town.. miahahahaha. Ahad ni balik melaka. Owh ye, hari minggu ni ada jom heboh kat sane... Tak la jauh dr tempat ktorang pon. paling aku tak sangke, dah sebulan aku dok rmah sewa rupanya.. tak sedar pon. hehe.

Dari melake ke kl, tak la jauh sangat... Tapi nak merentasi lautan manusia kat kl, ditambah dengan asap hitam yang bekepul2 tu la yang aku malas nak balik tu. Owh ye, bile pudu nak ciap ek?? Ade sape2 tau??

Hah. aku nak cite ckit ni... Mase aku jalan pergi masjid jamek tadi.. ramai orang oooo.... Hari Jumaat la katekan, orang nak p semayang jumaat la.. Aku ternmpak la ade sorang laki. melayu kot, Pakai rambut palsu kaler perang, sluar koyak kat lutut, pakai cermin mate, pastu tolak kereta baby.. Dalam kereta baby tu macam2 ade... Tak payah la aku nak senarai kan... hmmm... Aku pon dok pkir la, macam penah tgk. tapi dimana ya.. hmmmmm...

Ok la... tata, aku tak abih pkir lagi ni.. tataa..

0 bebelan korang:

Related Posts with Thumbnails
 

SeMaLAM..HarI !n! daN EsOK Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez