Tuesday, August 31, 2010

Kalau dah nama pon Perempuan...

Posted by YamMy at 1:23 AM

hah.. aku nak cerita kat sini.. Pompuan kalau siap memang lambt ke ha??
hoho.. Aku pon tak paham, nape la dorang ni lambat sikit dalam hal2 bersiap ni.. hehehe...
Memang la kaum hawa ni kadang2 tu tepati masa. Tapi, aku ni bukan jenis orang yang lambat siap la... Walau pon aku ni kaum Hawa jugak.. Haaa.. nak tau sebab ape??Meh aku cerita sikit...

Masa kecik2. Ayah aku selalu sangat marah kitorang sebab lambat ciap... HOh,,, Bukan lambat pon. Tapi die ni stail pelik cikit...

Meh aku bg situasi.. Kate lah kitorang nak balik Kampung.. Hari Jumaat.. Tapi die tak bg tau pon pukul brape.. Tetiba tepacul depan pintu.." Hah.... jom gerakk..." Kitorang selalu tepinga-pinga.. Hah, nak gerak g mane la pulak kan... jawapan otai bapak aku "Aii.. kan da cakap nak balik kampung..."

Haaa... Kan aku kate Ayah aku ni pelik ckit... Die drive ikut sukati die je.. Tak tentu mase... Kalau dia rase nak gerak die gerak lah.. hoho..

Aku ni bukan ape. Terikut2 ngan care Ayah aku jee... HEEE...
Bile orang kate jom gerak.. Aku ganti baju, seluar, pakai tudung... "OK.. jom..." ahahahahaha..
Tu kalau terjadinya hal2 kecemasan la.. hehehe.. Kalau setakat nak g kelas. mestilah nak touch up2 dulu kan.. ehehehe.. tak de la koboi memanjang aku ni.. kang orang kate mayat hidup bejalan pulak.. hehe.

0 bebelan korang:

Related Posts with Thumbnails
 

SeMaLAM..HarI !n! daN EsOK Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez