Friday, August 6, 2010

Jom diet...

Posted by YamMy at 9:10 PM


eh3.. kite nak cite pasal diet lak kat sini.. ehehe. sape nak diet?? sile buat muke comel... okeyh, kalau da rase comel sangat, sile teruskan membace ye.. hehehe..


kalau nak diet, azam kena kuat ye dik. Jangan buat kejap aje, pastu terus tinggal... tu hangit hangit taik ayam je.


Aku penah tengok kawan aku diet, makanan yang die makan sangatlah tak menyelerakan... huhu. Oat + budu + kicap.. huhu. Tabik spring r kat die... kalau aku???!! mintak maaf je la.... huhu, aku ni dah la kuat makan, setakat oat je tak cukup. hehe..


hehe.. kat sini aku nak tunjuk kan antara makanan orang yang berdiet. Nampak sedap...Jom tengok kejap.







selamat berdiet ye pada sape2 yang nak berdiet tu... Jangan belapo dah la ye, nanti badan tak cukup nutrien... Ape la gunanya kalau kurus, tapi badan sakit kan..


2 bebelan korang:

amira on August 6, 2010 at 11:04 PM said...

well..diet maksudnya.. makan makanan seimbang..
klu kurangkan berat baru la makan kurang.. klu tak silap sy.. huhu

Mama JnJ on August 8, 2010 at 10:13 AM said...

nampak simple tapi sedap..
sesuai mungkin dengan selera orang pregnant cam aku ni huhu

Related Posts with Thumbnails
 

SeMaLAM..HarI !n! daN EsOK Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez