Saturday, May 22, 2010

Plinggg.....

Posted by YamMy at 11:16 PM


malam tadi.... masa syok layan cerita kat tv 2, sambil makan nasi (lapo sgt... macam orang tak pernah makan..)... abah pun balik... dengar juga la bunyi motor abah...tuttt..tuttt... (bunyi motor ke ni?? hehe). balik je.... terus abah menghadap komputer.... pelik juga.. bio le (sambung balik tgk cite tu, sambil mengunyah-ngunyah.)... pastu abah panggil aku..."angah, kenapa benda biru ini tak hidup??" ak dengan muka blur..(benda biru?? ooo.. menatang tu..).... sebagai anak yang baik.. ak pon pergi la tengko ape2 yang patut, hmmmmm... tekan tu tak kena... tekan ni, tak hidup.... ahh, sudah.... ape masaelahnya ni?? cuak juga aku... dalam 5 minit juga la kitorang belek2 ape yang patut.....

then.....

ummi ak pula join... dia tanya."apa bising2 ni??....". ak pun cakap la... "modem ni tak boleh nk hidup..". pastu ummi pun tengok la.... hmmm... belek2 ny belek... dengan sentuhan ajaib ummi, plingg.... modem tu boleh hidup!!!. aik, macam mana ummi boleh hidupkan??? nak tau ape yang x kena???.. haaa... salah pasang pluggg!!!!... sbb, plug yg abah ak dok cucuk td plug printer.. memang la tak hidup modem tu.....aiyooo... aku dah tepuk dahi..(macam mana la aku boleh perasan tadi. haih....) abah pulak senyap...... ummi da gelak sakan... ehehehe... abah dengan aku malu sendiri.... dgn muke poyo dan tak bersalah.. aku sambung balik tengok cerita tv 2 tadi..

moral of the story::jgn kelam kabut ye.. jadi la macam ummi... cool je... ehehehe...

0 bebelan korang:

Related Posts with Thumbnails
 

SeMaLAM..HarI !n! daN EsOK Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez