Thursday, May 27, 2010

Teh yang comell!!!

Posted by YamMy at 7:17 PM



oh teh..



suka??

tidak??



suka atau tidak bukan persoalan..
teh pun dah pndai ber-fesyen tau(istilah aku aje...)
mari tengok ramai-ramai....




untuk kamu-kamu yang suke sidai baju mesti suka teh fesyen gini.



haaa.. cam ni la cara gune teh hanger..

teh hanger.. boleh sangkut je kat cawan..



ni pula teh kapal selam...
boleh tukar serbuk teh yang dah diguna ngan serbuk teh yang baru..
tak percaye?? mari tengok.

teh apa ni ek.. cair je.. hehe



berita baik untuk perokok..
ade teh yang di buat khas untuk anda..
tadaaa.....

jangan hisap rokok tapi minumlah teh rokok.... kalau nak lepas gian.. nak hisap rokok yang ni pon boleh...lol



oh, ada lagi.. teh ini pon special...
teh terbang tau..
tengok la sini..

burung tu dok lam sangkar cawan... hehe.



haaa... ni pulak bentuk piramid.
comel juga..



bertambah comel teh ini, ada daun di atasnya. Wah..



Kalau hendak bentuk orang pon boleh.
cool beb.

Macam-macam rupa ada. Ade x teh yang rupanya macam aku?? hmmm...



ni paling aku suka...
bentuk sampan..
kalau boring2, aku boleh main sampan dalam teh aku... muehehe..

alaa... x ada color lain ke.. huhu



Creative sungguh depa ni ye... teh pon ade macam-macam bentuk...
hmmm... kalau teh tarik pakai teh cap apa ea??



p/s: apa-apa pon... teh tarik juga menjadi idaman kalbu.. hehe


0 bebelan korang:

Related Posts with Thumbnails
 

SeMaLAM..HarI !n! daN EsOK Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez