Saturday, May 22, 2010

Tarikh Lahir...

Posted by YamMy at 12:43 AM
Tarikh lahir siapa pula ni??... -blog aku la- ehehe...
Dengan ini terlahirlah blog yang bernama SeMaLAM... HarI !ni daN EsOK.

............. -tarik nafas dulu-

nak tau kenapa aku buat blog ni??

Kalau hendak tahu, boleh dikatakan orang sekeliling aku ni buat blog....
housemate aku cakap.. "eh2, kau online ea.. tengok la blog aku." then, aku baca la.... lepas itu, die ckp macam gini... "eh, jangan la baca depan aku... malu la"-tesiput siput. dalam hati aku kata... pulak dah, tadi suruh aku tengok blog dia. haihh..

al-kisahnya... dari dulu ada minat nak buat blog ni.

tapi....




tapi!!!




ak malas... ahaha
pada tarikh keramat ini la aku terasa macam nak merealisasikan minat aku yang dah lama tu.. hihi.
okeylah.. adiosss.


-sekian-

0 bebelan korang:

Related Posts with Thumbnails
 

SeMaLAM..HarI !n! daN EsOK Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez