Friday, September 24, 2010

Tatu Lidah.

Posted by YamMy at 6:25 PM


Dalam tangan aku gatal mengklik-klik, aku pun terjumpelah ngan gambo ni.. huh. gamba ni memang buat aku panas. Bukan panas badan. tapi, darah aku yang penas. nasib baik tak menggelegak aje. huhh. Pelopornya pulak si mata biru.. Ape nak jadi la.


ish.. tolong la... dah tak de tempat lain ke nak buat tatu nih.. huh..Agak2 korang cam ne lah diorang nih makan?? maksud aku time tatu ni baru lagi. msti sakit kan.. memang padan la muke, dah korang yang nak kan..

tapi tatu kat lidah ni tak popular lagi la.. tak lame lagi ramai la yang ade tatu kat lidah... Aku yakin, diakhir zaman ni mst ramai anak mude yang sangat tipis imannya mudah terikut ngan pengaruh barat nih. nauzubillah.. mintak dijauhkan... Keje2 yang tak elok macam ni mmg ramai pengikutnya. huhhh..

2 bebelan korang:

Pinky Pixie on September 25, 2010 at 6:44 PM said...

erk. takutnya. tp itulah yg org skrang brani cube kan. huhu

YamMy on September 27, 2010 at 11:13 PM said...

tau tak pe.. dunia2.

Related Posts with Thumbnails
 

SeMaLAM..HarI !n! daN EsOK Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez