Tuesday, September 28, 2010

Mee Bandung

Posted by YamMy at 11:53 PM


Fuh... time aku dok fikir nak masak ape rini. Tibe2 ade orang yang baik hati bg mee bandung kat saya... Wah, time tu terus terima je la. Sedap oooo.. Bile la aku leh buat mee bandung macam tu. Huhu. Boleh la bg orang yang tesayang makan. hikhik. tetibe jadi gedik.. hehehe <--kalau kak dewi bace ayat2 saye ni, sila abaikan yep


Mee mengandung tu selamat dalam perut aku. Maseh ye akak comel, macam tau je saya tengah lapa. Meh nak kasi hadiah>>MUAHHXX.

1 bebelan korang:

nurkaloi on October 4, 2010 at 11:26 AM said...

eghh,,sedapnye
nak juge
haih wat perut ku lapar...
menanti detik lunch break...

Related Posts with Thumbnails
 

SeMaLAM..HarI !n! daN EsOK Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez