Sunday, June 5, 2011

video SKODENG

Posted by YamMy at 10:07 PM




assamualaikum~


apa khabar semua? semua sehat tak hari ni? --eceh introduction je dah macam cikgu plak...

korang tau tak apa itu shoutbox? dalam bahasa melayunya tempat jerit/tempat menjerit/ jerit kat tempat/ jerit-jerit tempat. ok stop cik yam oi! back to main thing...

anda-anda semua biasa tengok shoutbox ni kan? biasa nya shoutbox ni digunakan untuk tetamu berkomunikasi dengan empunya blog, tapi ade sekali aku base ade orang tulis cam gini.


"Padan muko ko!! Aku dapat video SKODENG ko!!! hahaha..."


ayat yang dia tulis ni buat aku berfikir.. erk, video?? aku ada amik video ape? ayat ni dituju untuk aku ke? ah! sah aku dah tak siuman. grrr..

aku tak nafikan, mule2 aku tengok ayat ni aku tekejut, ape neh?????

yela, ayat-ayat normal yang biasa aku dapt manis-manis bunyinya. siap boleh buat aku tersenyum sorang-sorang. tetiba kene sergah macam ni, aku pon tekejut la. hee~ well, aku kan budak baik. ngeee..

tapi kalau kita tak buat salah buat ape nak takut kan. hahaha...



0 bebelan korang:

Related Posts with Thumbnails
 

SeMaLAM..HarI !n! daN EsOK Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez