Sunday, March 20, 2011

fahrin ahmad

Posted by YamMy at 12:28 PM


Tetibe rase nak menaip, tapi tak tau ape nak ditaip...

ok la, skarng ni aku nak cakap pasal fahrin ahmad.. haaa, kenapa dengan fahrin ahmad ni. die kenal aku ke? ke aku yang kenal die.. Atau kitorang penah bejumpe? kitorang penah main masak2 ke mase kecik2 dulu? ke aku penah satu sekolah ngan die dulu? hak3...

Bukan ape. akk aku ni slalu termimpikan fahrin ahmad. sebab ape die termimpi? sebab fahrin ahmad tersesat dalam mimpi die, sebenanyer fahrin ahmad nak masuk dalam mimpi aku.. tapi disebabkan gps die rosak hari tu, maka fahrin ahmad pon terpaksa termasuk dalam mimpi akk aku. eh jap... bukan sekali je gps die rosak tau. dah banyak kali, tu sebab la fahrin ni asik tersesat je dalam mimpi akak aku tu.. hei... sile betulkan gps kamu tu ye. kalau tak sampai bile kite nak jumpe ni. dah lame saye tggu tau. hak3.


peringatan: separuh daripada kisah ini tidak ade kaitan dengan yang hidup ataupun yang mati.

pstt: semalam baru aku tau ade sorang kawan aku ni tak de darah melayu langsung. woww.. i'm impress. hak3...


0 bebelan korang:

Related Posts with Thumbnails
 

SeMaLAM..HarI !n! daN EsOK Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez