Friday, October 8, 2010

macam-macam

Posted by YamMy at 8:17 AM

fuh.. macam2 kena pikir mggu ni, sebab byk kerja kena hantar hari isnin. plus, sabtu dan ahad ni aku kena pergi camping. semua kena siap awl2. maka terjadilah sebuah kisah.

setelah aku berhempas pulas demi menjayakan mini projek yang tak berjaya buat kesekian kali nyer (ayat macam ape je ^_^')... aku pon tertidur. tapi bila aku tido pon aku tak sedar.

dalam tido tidur aku bermimpi, mini projek dah berjaya.YES!!. terus semangat datang balik. terus aku terbangun. dan bile cek kerja2 aku balik. rupe-rupenyer tu semua mimpi. adeh ^_^".

p/s: aku kuat berangan nih.

1 bebelan korang:

amira on October 8, 2010 at 8:46 AM said...

berangan adalah 2 kilometer dari kejayaan.. eh?

Related Posts with Thumbnails
 

SeMaLAM..HarI !n! daN EsOK Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez